Oplysningsregister

I Dansk Chow Chow Klubs oplysningsregister findes klubbens gamle arkiver bl.a. med udklip fra aviser og ugeblade, der omtaler vores race.

Klubbens medlemmer har gennem tiden været flittige til at indsende billeder fra de gode gamle dage, hvor den slags stadig kom på papir. Arkivet indeholder billeder af hunde i alle aldre.

Oplysningsregisteret har ligeledes stamtavler på alle dansk registrerede chow chower og kan spore anerne tilbage til de allerførste importer. Rigtig mange af hundene også med billeder.
Databasen bliver i dag suppleret med oplysninger, der ligger tilgængelige i Dansk Kennel Klubs Hundeweb (hundeweb.dk).

Artikler og billeder vil fra tid til anden være tilgængelige på udvalgte udstillinger. På sigt vil hele arkivet dog også blive tilgængeligt elektronisk.

Samtlige klubblade og kritikker fra udstillinger siden klubbens start er opbevaret hos den til enhver tid siddende formand for klubben og altså ikke i hænde af Oplysningsregisteret. Er det her din interesse ligger, kontakt derfor klubbens formand.

Bidrag modtages gerne – det være sig omtale af vores race i alle medier, men også meget gerne (papir eller elektroniske) billeder af alle de skønne hunde.

Ønsker du en forlænget stamtavle på din hund med eller uden billeder kan du sende en mail til koordinatoren.

• Koordinator Lis Taul / Mail: klik her

Forretningsorden Oplysningsregister