Ejerskifteudvalg

Søger du nyt hjem til din Chow Chow, eller er du interesseret i at overtage en lettere brugt, kan vi sikkert hjælpe dig.

Vi mangler altid familier til at overtage en ejerskiftehund, så er du interesseret kan du blive skrevet op på venteliste.

• Koordinator: Birgit Dammann, Mørkøv / Tlf.: 2383 4305 / Mail: klik her
  • Charlotte Nørskov Jensen, Aabybro / Tlf.: 9826 9600 / Mail:  klik her

Formål og betingelser:

Ejerskifte-udvalget står gerne til rådighed, når en Chow Chow er tvunget til at skifte hjem.

Ejeren kan henvende sig til én fra udvalget, der dernæst forsøger at finde en ny familie til chow chow'en.

Man kan ikke sælge sin Chow Chow gennem udvalget. Der er tale om en gratis overdragelse og den nye familie betaler i stedet et symbolsk beløb til ejerskifteudvalget og hjælper hermed til at sikre, at udvalget har midler til deres arbejde - også fremover.

I langt de fleste tilfælde kan en Chow Chow uden problemer flytte ind hos en ny familie, men omplacering kræver omtanke og indgående kendskab til racen. Det vil derfor næsten altid være familier, der enten har eller tidligere har haft Chow Chow, der på denne måde får mulighed for at overtage en dejlig hund.

Er du interesseret i at få en Chow Chow på disse betingelser? - så kontakt et af udvalgsmedlemmerne.

Chow Chow ejerskifte logo