Bliv medlem

Meld dig ind i Dansk Chow Chow Klub

Huske at skrive det er for betaling af kontingent

Dit medlemskab af Dansk Chow Chow Klub

Vær med til at støtte klubben som udelukkende arbejder for Chow Chow’ens tarv og interesser - og få nogle dejlige oplevelser med oven i købet. DCCK arrangerer bl.a. udstillinger, skuer, sammenkomster, skovture og foredrag.

DCCK udgiver klubbladet ”Chow Chow”. Her kan du bl.a. læse omtale af ovennævnte arrangementer samt artikler, som vedrører vores race. Du kan også læse spændende og morsomme indlæg fra chowejers oplevelser med deres allerkæreste.

Medlemsfordele:

• Chow Chow bladet som pt. udkommer 4 gange årligt
  • Mulighed for deltagelse i forskellige klub aktiviteter arrangeret af kontaktudvalgene
  • Gratis adgang til klubbens udstillinger som tilskuer
  • Adgang til at deltage i klubbens konkurrencer (Årets Chow Chow, Årets Barn & Hund, Klubvinder)
  • Optagelse på klubbens lister (parringsliste, hvalpeliste, opdrætterliste)

Du kan let og hurtigt tilmelde dig via vores webformular.

Hvad skal du betale:

• Tilmelding mellem 1. januar og 30. juni
    • 350 kr. for medlemsskab
    • 50 kr. for husstandsmedlem
  • Tilmelding mellem 1. juli og 31. december
    • 175 kr. for medlemsskab
    • 25 kr. for husstandsmedlem

Hvordan betaler du første gang:

• Mobilepay: 460623
  • Bankoverførsel: Reg. nr. 5036 og konto nr. 1068484 (Jyske Bank)
  • Husk at skrive det er for betaling af kontingent

Medlemsskab er først gyldigt når kontingentet er betalt. Der opnås stemmeret på klubbens generalforsamling efter 6 måneders medlemsskab.

Fremtidige opkrævninger:

Fremover vil du modtage en årlig kontingentopkrævning til januar. Det er Dansk Kennel Klub, som hjælper os med den opgave.

Har du spørgsmål i forbindelse med din indmeldelse, kan du kontakte klubbens kasserer på kasserer@dcck.dk.

Velkommen til!

Udmeldelse:

Medlemskabet løber indtil årets udgang og ved udmeldelse i løbet af året betales der ikke en refusion. Da du har betalt for hele året vil du også modtage medlemsbladet frem til årsskiftet.

Udmeldelse sker ved at sende en mail til kassereren på kasserer@dcck.dk. Hvis du ikke ønsker at modtage medlemsbladet for resten af året, kan du skrive det i mailen.